In een Intake of een Oriëntatiegesprek bespreken wij uw zaak en verzamelen wij uw stukken. De eerste 1/2 uur is dit gratis, hierna kost deze Eur 100. Let op! Intake betekent niet een Juridisch advies maar een bespreking over de rechtszaak die u wilt doen en is alleen bestemd voor u als u een rechtszaak wilt doen en dat kunt u ook betalen. Hierin kunnen kleine en basis vragen worden beantwoord maar geen juridisch advies kunnen worden ingewonnen.
Wat is een Juridisch Advies ?
Juridisch Advies wordt verstrekt door deskundige juristen, advocaten en gerechtsdeurwaarders op uw zaken, over uw voornemens, uw handelingen, geschillen en uw juridische stappen. Aangezien een juridisch Advies verschilt per situatie, per persoon en per rechtsgebied, moeten wij eerst uw stukken bestuderen dan kunnen wij tot een conclusie komen en een juriridisch advies verstrekken. Dit kost ons uren de tijd en dus geld. Juridisch Advies is daarom niet gratis. Bijvoorbeeld, algemene vraag stellen is geen Juridisch advies maar als uw vraag is wat zijn mijn rechten? of als u vraag is wat moet ik doen in deze situatie?, dan heeft u echt juridisch Advies nodig. Afhankeleijk van de complexiteit van de zaken brengen wij de onderstaande kosten voor de juridische adviezen.
- Kleine Zaken met stukken van minder dan 20 Pagina | Eur 250 | Juridisch Advies binnen 1 dag
- Grote Zaken met stukken minder dan 100 pagina | Eur 500 | Juridisch Advies binnen 2 dagen
- Complexe Zaken met stukken meer dan 100 Pagina | Eur 750 | Juridisch Advies binnen 5 dagen.
- Spoed Juridisch Advies binnen 4 uur | Eur 1.000
Huurrecht Juridische Adviezen - Particulieren | Eur 400 | Juridisch Advies binnen 1 dag
- Bedrijven | Eur 750 | Juridisch Advies binnen 2 dagen.
- Spoed Juridisch Advies binnen 4 uur | Eur 1.000
Juridisch Advies kunt u snelst op 24x7 Live Chat afnemen. Dit kunt u ook via email (
Wij zijn niet het Juridisch Loket
Wij krijgen dagelijks vragen over het Juridisch Loket. Het Juridisch Loket is de dienst van de overheid om burgers te helpen met Juridische vragen maar voornamelijk voor hen een geschikte advocaat en juristen te kunnen vinden/adviseren. Het verschil tussen Het Juridisch Loket en Juridisch Centrum is dat de eerste een tussenpersoon is en de tweede is een rechtsbijstandverlener.
Wij werken niet met toevoeging o.i.d.
Wij werken niet met toevoeging. U dient derhalve onze juridischekosten zelf te betalen. Ook als u bijvoorbeeld in bijstaanduitkering, schulsanering of bewindvoering zit, dient u onze juridische kosten zelf en op voorhand te betalen. Ook in het geval dat u verzkerd bent dient u zelf zorg te dragen voor de betaling voordat wij uw zaak aanpakken. Gratis of later betalen is voor onze helaas geen optie. Onze kosten zijn wel veel lager en meestal vast zodat u geen zorgen hoeft te maken over de declaraties en kunt zelf en meteen beslissen of deze zaak voor u betaalbaar is. Indien u ergens recht heeft op dergelijke vergoeding dan kunt u aan de hand van onze nota dat achteraf verhalen.
Wij doen geen Strafrechtszaken
Wij krijgen veel vragen over de politie, straf of strafrechtszaken. Wij hebben geen afdeling van strafrecht zaken. Daarom kunnen wij hiermee noch helpen noch hierop adviseren. Wij doen wel civielrechtelijke en bestuursrechtelijke zaken welke betrekking kunnen hebben op het strafrecht, bijvoorbeeld Mulderzaken, Overtredingen, CIJB zaken en Bestuurlijke Boetes.
Bij Juridisch Centrum staan wij klaar om u bij te staan in dergelijke juridische geschillen. De intake over een rechtszaak kan meteen beginnen op onze 24x7 Live Chat.
Juridisch Centrum | Tel. 088 888 9000, 088 888 9009 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Aan de informatie van deze website kunnen geen rechten worden ontleend